۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

آقای رییس آقای خوبی است
از نظر من چه آقایی آقای خوبی است؟از نظر من آقایی آقای خوبی است که بدون اینکه نظر سوئی داشته باشد برای آدم اسمس بزند امیدوار است که آدم کاره را قبول کند
و بعد که آدم کاره را قبول نکرد به آدم یک کار دیگر پیشنهاد بدهد و اصلاً هم به فکر کلاس گذاشتن و این قر قمیش ها که ما به شما احتیاج نداریم و گور باباتان که نمی آیید نباشد
آقای خوب آقایی است که صبر می کند من سرِ کار بروم توی شرکتش و خودم بفهمم کارِ آنجا آنقدر درست حسابی هست که به من احتیاجی نداشته باشد
آقای خوب آقایی است که وقتی من یک گندِ نسبتاً متمایل به گنده زده م لبخند می زند و می گوید پیش می یاد
آقای خوب آقایی است که روز اول کاری حواسش به من هست و شرکتش انقدر گنده هست که حواسش را از من پرت کند ولی من می فهمم که حواسش هست
آقای رییس ولی یک مدیر حسابداری استخدام کرده که آقای خری است و چون خر یعنی بزرگ حتی خر هم نیست
چونکه به من می گوید یک فایل کلی صفحه ای را توی بیست بیست و پنج دقیقه با کلی غلط و زهرمار ادیت کنم و اصلاً هم نمی فهمد همینقدر هم که یک روزه کارش را انجام دادم خودش کلی هنر است
بعد هم همین که فایله طول کشید به من گفت،یعنی به من نگفت به خواهر رییس هم گفت که من خوب کار نمی کنم و من چکار کردم؟گریه
حالا نه اینکه بنشینم جلوی خواهر رییس و خودش زر زر گریه کنم ولی اشکم آمد و درست هم فهمیدید من دختر لوس تحفه ای ام و خودم هم قبول دارم که زرتی اشکم در می آید
و از فواید لوس بودنم همین بس که بدانید چون لوسم فکر می کنم همه به قدر خودم لوسند و هی ملاحظه زبانم را می کنم که به کسی چیزی نپرانم یا دل کسی را نشکنم و الخ
و بیشتر اگر می خواهید بدانید دو سال پیش یک شکری خوردم جواب فحش های کسی را با فحش دادم و هنوز مترصد فرصت معذرتخواهی ام و اینها همه ش بابت لوس بودنم است و نه هیچ چیز دیگر
خلاصه آقای رییس آقای خوبی است خیلی، ولی چون آقای حسابداری آقای بدی است ممکن است من اینجا را هم ول کنم و دوباره بیکار باشم

۳ نظر:

پویا گفت...

اون رئییست لوسه که هنوز دو روز نشده فک میکنه میتونه اینجور رفتار کنه ، هنوز تو رو نشناخته...

iloneka گفت...

اونایی که منو شناختن بهتر از این رفتار می کنن،خودت حتی:دی

ایمان گفت...

من تو یه شرکتی بودم که یه مدیر اداری آقا داشت و یه رییس خوب. اما پسر رییس یه تاپاله ی چاق گه بود که انتظار داشت حتما بهش سلام کنند. من زدم بیرون. پسر رییس گه از رییس گه بدتره.